Norma zilnica de piine, rezervata pentru prinziul unui elev la cantina,constitue 80 g de piine de griu si 120g de secara.Dupa ce 154 de elevi au luat prinzul ospatarii au adunat si au cintarit bucatile de felii cazute pe jos si lasate pe mese.S-a constatat ca a ramas o optime din cantitatea de piine de secara si o septime din cantitatea de piine de griu.Cita piine a fost resipita? varog ajutatima

Răspunsuri

2014-05-26T21:15:22+03:00
-sa nu mai poluam prin aruncarea deseurilor in locuri nepermise , ape , orase.
-sa economisim mai mult energia electrica ( inchiderea calculatorului/PC-ului, televizorului/ radoiului/ lampii cand nu le mai folosim)
-ocrotirea animalelor.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T21:39:08+03:00
Aceasta topitura metalica fiind un bun conductor electric, sub actiunea de rotatie a pamantului ar fi raspunzatoare de magnetismul teerean. 
Nucleul pamantului are 31,5 % din masa totala a pamantului si numai 16,2 % din volumul acestuia, nucleul avand densitatea medie de 10 g/cmA pe cand densitatea medie a globului este de numai 5,5 g/cmA. Stratul superior al nucleului pamantului este numit zona nucleu-manta numit sau era numit discontinuitatea Wiechert-Gutenberg sau din cauza discontinuitatii sale numit Stratul-D (cu o grosime 200 - 300 km) fiind cercetat prin metode seismologice. 

Mantaua pamantului;Mantaua interna este separata printr-o zona de trecere de nucleu fiind caracterizata printr-o schimbare brusca a densitatii de la densitatea 10 la 5 g/cmA. Cauza fiind schimbarea compozitiei fierul fiind inlocuit de mineralele cu o pondere mai mare in silicati de magneziu (perowskit CaTiO3 descoperit de G. Rose in 1839), precum si a oxizilor metalici de magneziu si fier. Mantaua interna