Răspunsuri

2014-05-26T21:13:17+03:00
Urmărea declanșarea unei noi revoluții europene

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T22:35:57+03:00
Principatele își păstrau autonomia sub suzeranitatea Porții și sub protecția celor șapte puteri;Se adopta denumirea de Principatele Unite ale Moldovei și Valahiei, fiecare având instituții proprii;Se înființau instituții comune precum Comisia Centrală de la Focșani (care elabora proiectele de legi de interes comun), Înalta Curte de Justiție și Casație, armata;Se prevedeau principii de organizare și modernizare a viitorului stat (separația puterilor în stat, desființarea privilegiilor de clasă, egalitatea în fața legii, drepturi politice pentru creștini, libertatea individuală);Dreptul de vot ramânea cenzitar.
2 5 2