Pentru a vinde o cantitate de banane in perioada de timp preconizata, trebuia sa se vinda zilnic cite 40kg. In fiecare zi s-au vindut cu 20kg de banane mai mult si, astfel, toate bananele au fost vindute cu 3 zile inainte de termen.Pentru cite zile era preconizata vinzarea bananelor?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T21:05:56+03:00
40kgx3=120kg care ar fi trebuit vandute in cele 3 zile
120kg:20=6 zile a durat vanzarea
6+3=9 zile durata estimata


3 4 3
2014-05-26T21:08:19+03:00
Prima zi-40kg+20kg
A doua zi-40kg+20kg
A treia zi-40kg+20kg
3x(40+20)=180Kg
180:40=4,5(ZILE)
1 5 1