Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T20:54:35+03:00
Frate Mihai Gâdea, Consideră, te rog, şi totodată crede fără cea mai mică undă de îndoială că rândurile pe care ţi le adresez sunt sincere şi izvorâte din adâncul sufletului - ca să folosesc o sintagmă uzuală ce mă scuteşte de alte argumente în a-ţi demonstra buna mea intenţie. Parcă te văd cu mulţi ani în urmă undeva, pe o scenă, implicat într-o serie de prelegeri în care, cu smerenie şi multă putere de convingere, Îl prezentai publicului, la un mod înalt, pe Isus Hristos.Ţin minte că în sală, printre alte personalităţi ale vieţii noastre politice şi culturale de atunci, care îţi admirau discursul, era prezent şi Ministrul Culturii, profesorul doctor Răzvan Teodorescu. M-am bucurat că un semen de aceeaşi confesiune creştină ca şi mine reuşea să atragă şi să convingă oameni cu un anumit grad de cultură şi statut social. Recunosc că m-am bucurat şi mai mult când te-am văzut în postura de moderator la un post de televiziune naţional. Mi-am zis: Mihai Gâdea va fi un exemplu în ceea ce priveşte imparţialitatea. Telespectatorii vor avea ocazia să facă diferenţa între un om de televiziune creştin practicant, cu teamă de Dumnezeu şi unul care face orice ca să devină idol. Îmi permit să te întreb - pentru că eşti mai mic decât mine, de ce ai devenit atât de negru în cerul gurii, de ce ameninţi oamenii că-i dai în judecată, că eşti hotărât să nu ierţi nimic şi că vrei să le faci rău? Pe câţi a dat în judecată Hristos? Pe câţi a băgat Hristos în puşcărie? Dacă Hristos ar fi invitatul tău în emisiune, ai avea acelaşi comportament, ai folosi acelaşi vocabular? Ai mai dori să te răzbuni? Ai absolvit o facultate de teologie, ca să-L slujeşti pe Hrisos. Ai studiat profeţiile în amănunţime, ştii că trăim timpurile din urmă. Ce cauţi tu în puroiul ăsta numit politică? E drept, un slujitor devotat lui Hristos câştigă un salariu normal, nu-şi poate permite un trai de lux. Mihai, bunica mea de la Plosca - Teleorman îmi spunea plângând, pe buza şanţului, într-o vacanţă de vară, după ce unul dintre băieţii ei plecase definitiv în State, că viaţa nu este decât un bâzâit de aripă şi că nimeni nu mănâncă cu două linguri... Posibil să fi abandonat meseria de pastor, implicit de a-l predica oamenilor pe Dumnezeu săptămână de săptămână, pentru un salariu lunar de doişpe-treişpe mii de euro. Ai vrut să accezi social. Mi se pare că mândria îţi roade sufletul şi-ţi alterează creierul. Ştii prea bine ce a păţit Lucifer din cauza mândriei. Eşti în slujba unui om condamnat de o instanţă la cinci ani de puşcărie, o iudă dovedită, care îşi vindea rudele şi semenii la securitate. Invită-l pe domnul Voiculescu într-o cămăruţă, puneţi genunchiul la pământ şi rugaţi-vă împreună ca Dumnezeu să vă ierte păcatele! Îndeamnă- l să-şi împartă averea la săraci, ca să-şi câştige sufletul. Fă pe pastorul, Mihai, nu pe moderatorul subiectiv! Şi regii, şi boschetarii putrezesc la fel. Tu dai viaţa veşnică pe un crâmpei de glorie pământeană? Unde îţi este superioritatea de creştin?
3 3 3
2014-05-26T21:03:43+03:00

                               STIMATE POET AL INIMII MELE,

ROMANIA ESTE MANDRA CA ARE ASEMENEA GENII CUM SUNTETI DUMNEAVOASTRA CARE SA O FACA MANDRA .

SUNTEM FOARTE MANDRII DE GENIUL DIN DUMNEAVOASTRA SI NU PIERDEM NICIO OCAZIE PRIN CARE SA NU SPUNEM ACEST ASPECT.

VA MULTUMIM INCA ODATA PENTRU SIMPLUL FAPT CA NE FACETI MANDRII CA SUNTEM CETATENI ROMANI SI CA IMPREUNA FORMAM ROMANIA.

1 5 1