1. Explicati cum s-au format cuvintele: falnic, maret, unire, vitejie.
2.Care este forma literara actuala a cuvintelor "sentinele", "seculi, a noastre suflete"?
3. Scrieti cuvintele care fac parte din campul lexical al adjectivului "eroic"
Multumesc!

2

Răspunsuri

2014-05-26T20:53:49+03:00
1. Cuvintele sau format prin derivare cu sufix (toate s-au format prin adaugarea sufixului).
2.sentimente ,ale noastre suflete
3.eroic -eroina , erou , eroi .
11 2 11
la 3 e campul lexical, adica un fel de sinonime... ex: Eroic= Neinfricat,viteaz... Nor=cer...
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T21:39:55+03:00
1.falnic-derivare cu sufixul "-ic"
maret- derivare cu sufixul "-et"
unire- derivare cu sufixul "-re"
vitejie- derivare cu sufixul "-jie"
2. sentinele : santinele
seculi: secole
a noastra suflete : sufletele noastre
3. EROIC
    Viteaz
    neinfricat
   
21 3 21