Răspunsuri

2014-05-26T20:50:03+03:00
Intri pe Wikipedia si le gasesti foarte repede. Te avertizez sa fi atenta cand scri ca sunt foarte complicate .

INTRAI dar nu le gasi
cpiaza-le si trimite-mi-le si mie
iti aleg raspunsul cel mai bun
nu pot copia si da paste
pai de ce?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T20:51:05+03:00
1. Provincia New Hampshire 2. Provincia Massachusetts Bay 3. Colonia Rhode Island si Plantatiile Providence 4. Colonia Connecticut 5. Provincia New York 6. Provincia New Jersey 7. Provincia Pennsylvania 8. Colonia Delaware 9. Provincia Maryland 10. Colonia si Dominionul Virginia 11. Provincia North Carolina 12. Provincia South Carolina 13. Provincia Georgia
2 5 2