Identificati complementele circumstanțiale de mod si timp din text
In vacanta mare, o sa mergem la munte. Noi, pe cărările abrupte, urcam încet. Adeseori apar,brusc, pericole.

2
In vacanta,adeseori -de timp,încet,brusc -de mod,
in vacanta adeseori incet brusc

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T20:39:25+03:00
In vacanta - C.C.T
incet - C.C.M
adeseori - C.C.T
Ce.a făcut ieri si alaltăieri face azi, va face mâine si poimâine.
cu placere - C.C.M cu grija - C.C.M luna - C.C.T
Si
Si ieri - C.C.T, alaltaieri - C.C.T, azi - C.C.T, maine - C.C.T, poimaine - C.C.T
Prâslea ajunse bine pe tărâmul celălalt. Privi cu sfiala spre palatele zmeilor
2014-05-26T20:46:41+03:00
In vacanta - de timp
adeseori  - de timp
incet -mod
bruc -mod

1 5 1