La o librărie s-au vândut într-o zi 200 de caiete de matematică şi de dictando şi s-a încasat suma e 270 lei . Ştiind că un caiet de matematică costă 1,8 lei , iar unul de dictando costă 1,2 lei ; determinaţi numărul caietelor din fiecare tip.

2

Răspunsuri

2014-05-26T20:31:04+03:00
Pt caietele de matematica vine asa
200:1,8=111
iar pentru romana este asa
200:1,2=166
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T20:34:40+03:00
X-mate
y-dictando
x+y=200     x=200-y
1,8x+1,2y=270
360 -1,8y+1,2y=270
0,6y=90
y=150 caiete dictando
x=200-150=50 caiete mate

1 5 1