Răspunsuri

2014-05-26T20:29:23+03:00
Poti scrie un interviu despre un personaj dintr-o opera literara, sau un interviu cu o personalitate celebra.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T20:30:06+03:00
Poti face un reportaj cu un gimnast/a , jucator de tenis , fotbalist, cantaret....  in care sa-i pui intrebari despre cum a ajuns sa faca meseria pe care o practica, cum a ajuns asa de bun....
1 5 1