Intr-o urna sunt 17 bile albe 33 bile rosii . Probabilitatea ca extragand o bila aceasta sa fie alba..................

2
formula probabilității este nr cazurilor favorabile supra nr cazurilor posibile:17+33=55(nr cazurilor posibile) iar de aici obtii fractia 17 pe 33 si acesta este raspunsul deoarece fractia nu se mai poate simplifica,dar daca vrei poti sa dai rezultatul sub forma de procent.Este corect si sub forma de fractie.

Răspunsuri

2014-05-26T20:03:32+03:00
Probabilitatea=nr cazurilor favorabile/nr cazurilor posibile
p=17/50
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T20:03:54+03:00