Buna:X Scuzati categoria..E pentru Civica..Va rog datimi niste raspunsuri corecte.....Urgent plizz:X (1) Ce s-ar intampla daca oamenii n-ar fi inventat alfabetul? (2) Ce sar intampla daca s-ar inlocui cititul cu inghitirea unei "pastile"? (3) Ce s-ar intampla daca am putea citi de 10 ori mai repede? (4) Ce s-ar intampla daca am putea citi in toate limbile pamantului? ...Poate e greu..Dar astept raspunsuri Va rog!

2
Da
Sa nu mai stau in suspans
Aproximativ
=)
Gata uite !

Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-26T19:43:37+03:00
1)Daca oamenii nu ar  fi inventat alfabetul oamenii nu ar fi putut scrie,citi etc..
2)Daca s-ar intampla asa ceva nu ar fi bine pentru ca trebuie sa citesti decar sa iei o oarecare pastila.
3)Daca am putea de zece ori mai repede cred ca nu ar fi asa bine.
4)Daca am citi in toate limbile pamantului eu nu cred ac este posibil.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T19:44:07+03:00
Pai, nu cred ca are ceva daca raspund, sper.
1. Pai, nu am putea scrie, deci, nu ar fi cuvinte, si ne-am putea intelege doar prin vorbe.
2. Atunci nu prea ar mai avea rost sa se faca clasele primare, din moment ce toti ar sti sa citeasca.
3. Daca am citi de 10 ori mai repede, ar fi mult mai bine pentru toti, am citi carti mai repede, deci ne-am "cultiva" mai usor.
4. Atunci am putea sa vorbim cu toata lumea, fie ca e din alt continent.
1.PAI NU AR STI CARE ESTE A SAU B DECI INTR-UN CUVANT NU AR STI SA CITEASCA 2.la 2 nu ar mai avea rost sa invete sa citeasca in clasele 1-4 3.am putea citi cat mai mult intr-o zi si am putea retine cat mai multe
4.am putea comunica cu toti oameni