Spuneti-mi va rog o propozitie cu adjectivul calator care sa aiba functie sintactica de atribut adjectival si propozitii cu numeralele doi,doua,al sasele,a sasea tot cu functie sintactica de atribut adjectival va multumesc

2
Un calator trecuse vama in Constanta
doi ani aveam acum doua luni
al saselea m a supatat

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T19:23:08+03:00
El este un baiat calator. -> calator - adjectiv, f.s. A. Adj

Doi elevi se plimba prin curte.
Doua fete alearga in parc.
Al saselea baiat lipseste.
A sasea catea este a mea.

2014-05-26T19:24:52+03:00
Vorbele de calator se cunosteau
Acest caiet a costat doi lei
Doua fete se plimba prin parc
Al saselea copil din clasament trebuia sa castige
A sasea echipa intrata in joc este echipa mea preferata
1 5 1