Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T19:13:07+03:00
1. Andrei, Maria si Mihai- subiect multiplu 2. Sunt doctori- pred. nominal 3 Mircea canta Soarele rasare Pasarile ciripesc.
3 5 3
2014-05-26T19:15:02+03:00
Andrei, Marian si Alex merg la mare.
Andrei, Marian si Alex - Subiect multiplu

El este elev.
este elev - predicat nominal (este alcatuit din verb copulativ + nume predicativ, deci este inclus verbul copulativ)

Ea mananca.
Ionut fuge.
Andreea merge.
Toate 3 simple.
2 5 2