P.S. =parte secundara
mersi mersi mersi!!!
daca e la sfarsitul unui articol sau etc poate sa insemne:P. S.= post scriptum adica de exemplu:scrii o scrisoare, dar cand termini iti dai seama ca mai aveai ceva de adaugat, scrii P. S si iti continuii ideea. SPER CA TI-AM FOST DE AJUTOR:*
parte secundara de propozitie
De exemplu cand ai uitat sa zici ceva pui P.S dE OBICEI SE PUNE LA INCHEIEREA UNUI TEXT:) ITI MAI AMINTESTI CEVA , MAI DAI UN DETALIU :3

Răspunsuri

2014-05-26T19:08:39+03:00
 ps , adesea abreviat de ;la  personal computer
1 1 1
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-05-26T19:09:07+03:00