Răspunsuri

2014-05-26T19:03:19+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T19:41:55+03:00
Prin marea lui pricepere, autorul Mihail Sadoveanu realizeaza o descriere a naturii. El surprinde padurea Petrisorului pe la sfarsitul lunii august, imbatranita si inca nestricata de mana omului.In acest text literar, autorul foloseste in mod deosebit epitetele:padurea batrana, padurea nestricata, coline traganate, pisc prapastios,brad vechi, ploaie deasa si calda.Prin aceste simple substantive insotite de diferite adjective, Mihail Sadoveanu formeaza o descriere explicita a naturii.Cu fiecare propozitie a textului, cititorul patrunde parca impreuna cu autorul in padurea Petrisorului.
2 5 2