Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T18:52:58+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Păi : falnic - s-a format prin derivare de la cuv. de bază "fală" + suf. "-nic"
măreț - s-a format prin derivare de la cuv. de bază "mări" + suf. "-eț"
unire - s-a format prin conversiune, este substantiv provenit din verb
vitejie - s-a format prin derivare de la cuv. de bază "viteaz" + suf. "-ie"
Succes, sper că ți-am fost de folos!
75 3 75
2014-05-26T18:54:51+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Falnic - cuvant format prin derivare de la cuv de baza "fală" + sufixul "-nic"
Maret - "mare" + suf "-et"
Unire - "a uni" + suf "-re"
Vitejie - "viteaz" + suf "-ie"
18 4 18