construiti cinci enunturi in care verbele la modul conjuctiv se exprime un indemn ,o porunca

2
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Sa bei ! Sa mergi ! Sa canti ! Sa taci ! Sa scrii !

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-11T18:13:21+02:00
Pai verbele la modul conjunctiv sunt cu sa .
 Ex.  Sa inchizi usa ! ( si exprima o porunca )
  • oni
  • Ambiţios
2013-12-11T18:22:30+02:00
 o porunca , o rugaminte sa stai cuminte!

5 4 5