Va rog mult ajutatima si pe mine.Am o tema la Romana.Trebuie sa demonstrez ca "O zi solemna" "Triumful talentului" si "Tren de placere" toate de I.L.Caragiale trebuie sa demonstrez ca sunt schite

2

Răspunsuri

2014-05-26T18:24:18+03:00
In primul rand trebuie sa incepi cu definitia schitei (Schita este o specie epica de mica intindere cu actiune simpla, concentrata, limitata la un singur episod din viata unui sau a catorva personaje si modul de expunere predominant este naratiunea, impletita cu dialogul). Enumeri personajele , dai exemple din schita faci un rezumat mai mic schitei si spre final spui ca "cu ajutorul acestor ideii eu am demostrat ca textele respective de I.L Caragiale sunt schite. 
26 3 26
Eu am cerut ajutorul vostru ca nu stiu sa il fac,daca stiam il faceam singur
pai eu ti-am scris tot ce trebuie pentru demonstratie
am vz ms
cu placere
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T18:25:52+03:00
Uite asa faci pentru toate trei:
1.In opinia mea, poezia ,,O zi solemna'' este o schita deoarece are dimensiuni mici,in comparatie cu nuvela sau romanul,are un numar redus de personaje si are un singur fir narativ.
Titlul este unul analitic (foramt din doua sa mai multe cuvinte) si este in stransa legatura cu tema textului.
La actiune iau parte o serie de personaje care poarta mesajul scriitorului.
Observam prezenta figurilor de stil si imaginilor artistice . 
Modurile de expunere predominante sunt naratiunea, dialogul si unele pasaje descriptive Avand in vedere cele enuntate anterior,putem concluziona ca ,,O zi solemna'' de I.L. Caragiale este o schita,deci apartine genului epic .

 2.In opinia mea, poezia ,,Triumful talentului'' este o schita deoarece are dimensiuni mici,in comparatie cu nuvela sau romanul,are un numar redus de personaje si are un singur fir narativ.
Titlul este unul analitic (foramt din doua sa mai multe cuvinte) si este in stransa legatura cu tema textului.
La actiune iau parte o serie de personaje care poarta mesajul scriitorului.
Observam prezenta figurilor de stil si imaginilor artistice . 
Modurile de expunere predominante sunt naratiunea, dialogul si unele pasaje descriptive Avand in vedere cele enuntate anterior,putem concluziona ca ,,Triumful talentului'' de I.L. Caragiale este o schita,deci apartine genului epic .

3.n opinia mea, poezia ,,Tren de placere'' este o schita deoarece are dimensiuni mici,in comparatie cu nuvela sau romanul,are un numar redus de personaje si are un singur fir narativ.
Titlul este unul analitic (foramt din doua sa mai multe cuvinte) si este in stransa legatura cu tema textului.
La actiune iau parte o serie de personaje care poarta mesajul scriitorului.
Observam prezenta figurilor de stil si imaginilor artistice . 
Modurile de expunere predominante sunt naratiunea, dialogul si unele pasaje descriptive Avand in vedere cele enuntate anterior,putem concluziona ca ,,Tren de placere'' de I.L. Caragiale este o schita,deci apartine genului epic .

MULT SUCCES LA SCOALA MAINE!

49 4 49