Răspunsuri

2014-05-26T17:55:56+03:00
Diferite jocuri cum ar fi baba-oarba,ratele si vanatori, ,puzzel-uri,ghicitori,cititul de povesti..etc
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T19:47:13+03:00
Copiii pot sa faca curse de alergat cu oul in lingura , sau de alergare in sac. Copiilor le plac activitatile de educatie tehnologica sau plastica , adica sa deseneze , sa construiasca , casute pentru pasari etc. Pentru ca vine caldura , copiii se pot juca in piscina sau cu pistoalele cu apa
2 5 2