1. In versul Peste varfuri trece luna, subiectul este exprimat prin:

a) substantiv comun, nearticulat

b) substantiv comun, articulat hotarat

c) substantiv propriu, nearticulat

2. Propozitiile Ploua de cateva zile si tuna in vazduhul intunecat au subiectul:

a) exprimat

b) neexprimat

c) nu au subiect

3. Subiectul propozitiei Asteapta o clipa este:

a) exprimat, simplu

b) neexprimat, inclus

c) neexprimat, subinteles

2

Răspunsuri

2014-05-26T17:30:00+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
  • oeg
  • Ambiţios
2014-05-26T17:33:07+03:00
1, b ; 2, b ; 3 ,c. Sper ca te-am ajutat...:))