Răspunsuri

2014-05-26T17:23:25+03:00
Tema operei este una fireasca basmelor si anume faptul ca "binele invinge intotdeauana raul".
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T17:25:22+03:00
Se numeste astfel deoarece personajul principal chiar este Praslea,si observam ce este cu adevarat voinic,in urma citirii indraznelii,puterii lui Praslea.El a infaptuit toate faptele eroice doar din cauza furarii merelor de aur.De aceea se spune"si merele de aur"Deoarece din cauza merelor,el a trecut prin diferite situatii riscante.
5 4 5