Răspunsuri

2014-05-26T17:19:26+03:00
Licheni-o alga cu o ciuperca in simbioza ce creste pe copacii batrani,stanci,ziduri,cladiri.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T17:21:59+03:00
Lichenii-sunt un grup de organisme, rezultate in urma unor convietuiri permanente dintr-o ciuperca si o alga verde sau albastra.Ele sunt un grup specific organismelor inferioare.Se cunosc licheni de tipul crustacei strinsi lipiti de substrat frunzosi sau foliacei si arborescenti fixati cu substrat de baza.
2 5 2