Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T17:01:44+03:00
Din car - atribut substantival prepozitional
bolnav - nume predicativ
ok?
dami la chat
okk
Imagineaza-ti ca un prieten sau o prietena s-a aratat nemultmumit/a de cadoul pe care l-a primit cu ocazia zilei sale de nastere.Scrie o compunere de 15-20 de randuri,in care sa povestesti o intamplare legata de un asemenea eveniment si care sa ilustreze proverbul "Nemultumitului i se da darul".
Scrie si un titlu compunerii!
va rog ajutati-maa
2014-05-26T17:02:24+03:00
Ambele sunt atribute

e bolnav - predicat nominal alcatuit din verbul copulativ e + numele predicativ bolnav