Răspunsuri

2014-05-26T17:04:06+03:00
Adica munca este foarte importanta pentru cei harnici , insa pentru cei lenesi nu este importanta.
4 4 4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T17:04:14+03:00
Din acest citat putem intelege ca lumea in care traim nu putem supravietui decat muncind . Munca poate fi numita o lege , ba chiar , o lege dreapta. In aceasta lume lenesii nu au loc  si nici nu ajung sa aiba loc pentru ca mor de foame , de saracie .
Orice om ar trebui sa stie legea muncii daca vrea sa aiba loc in lumea moderna , iar cei care nu o stiu trebuie sa-si caute alta lume , dar din pacate nu exista alta .
P.S. Sper ca te ajuta . De la aceste idei poti face o compunere uriasa.