lucrarea de control este data la o lectie sau atunci pe moment .... testul cuprinde ami multe lecti si este mai dificil..... dar or cum seamna ca este un controlla ce sti si ai invatat

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T16:46:07+03:00
Lucrarea de control:te controleaza la lectia de zi
Testul scris:te controleaza la mai multe lectii,sau la un capitol
1 5 1
2014-05-26T16:47:20+03:00
Pai cred ca o lucrare de control inseamna o lucrare pe care o dai casa vezi daca te descurci sau ceva de genu