Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T23:21:19+02:00
Cuvantul care depinde de un substantiv este "tara".
1 5 1
2014-01-27T23:22:23+02:00
Banuiesc, ca exercitiul de fapt iti cere sa mentionezi atributul din propozitie.(deoarece atributul determina un substantiv). Daca este asa, atunci raspunsul este "lui John" deoarece este singurul atribut din propozitie.(A cui tara? Tara lui John).
2 5 2