Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T16:14:24+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
a : 35 - 308 : 4 -762 : 3 =502
a:35-77-254=502
a:35=502+77+254
a:35=833
a=833x35
a=29155
14 4 14
a : 35 - 308 : 4 -762 : 3 =502
a:35-77-254=502
a:35=502+77+254
a:35=833
a=833x35
a=29155
2014-05-26T16:20:12+03:00
A : 35 - 308 : 4 - 762 : 3 = 502 <=>
a : 35 - 77 - 254 = 502<=>
a : 35 - 331 = 502 <=>
a : 35 = 502 + 331<=>
a :35 = 833<=>
a= 833 x 35<=>
a=29.155
4 3 4