Intr-un deposit erau 6 875 kg de grau si o anumita cantitate de porumb.S-au trimis la moara cantitati egale de grau si de porumb.Acum, in depozit au ramas 2 500 kg de grau si 1 500 kg de porumb..
Ce cantitaye de porumb era la inceput in depozit?
Va rog!

2

Răspunsuri

2014-05-26T16:13:08+03:00
6875-2500=4375kg de grau sau trimis la moara
1500+4375=5875kg de porumb erau la depozit
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T16:21:00+03:00
6875g + p
6875g - x + p -x = 2500g + 1500p
-------------------------------------------------
x = 6875 - 2500 = 4375 => p = 1500 + 4375 = 5875

Asadar la inceput, in depozit erau 5875 kg de porumb
4 5 4