Răspunsuri

2014-05-26T16:05:08+03:00
Copilul destept invata
floarea micuta infloreste
masina noua sa defectat
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T16:09:12+03:00
Trebuie sa creezi 3 propozitii care sa raspunda la intrebarile "cine?" "ce fel de?" "ce face"? 
Daca vrei uite aici niste propozitii care  sa te ajute:
Andrei a spart geamul>Cine a spart geamul?>Andrei
Cristian si-a luat o bicicleta rosie>Ce fel de bicicleta si-a luat Cristina>Rosie
Maria face curatenie in casa>Ce face Maria in casa>Curatenie
De obicei aceste intrebari dau raspuns unor actiuni sau lucruri.
Aici va trebui sa inveti substantivul,adjectivul,predicatul...etc,pentru a intelege

2 5 2