Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2013-12-11T18:07:33+02:00
Pai e simplu desparte cuvintele in silabe si daca gasesc intr-o silaba o vocala si o semivocala  ala e diftongul .
De exemplu : muncea - mun-cea ( are ea deci e diftong ) si tot asa ;)
2 5 2
2013-12-11T18:09:07+02:00
Cuvintele care contin diftongi sunt: muncea (diftong ea), trezeam (diftong ea), dimineata (diftong ea) caderea (diftong ea).
1 5 1