Răspunsuri

2014-05-26T15:53:21+03:00
Deoarece mihai eminescu vorbeste de la si despre tot ce se afla pe lac

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T15:53:45+03:00
Poezia are ca titlu numele unuia dintre elementele cadrului natural -lacul, deoarece imaginea acestuia predomina in peisaj, in raport cu celelalte elemente: trestiile, barca, luna, vantul
Tema poeziei o constituie aspiratia poetului pentru o iubire ideala, o poveste de dragoste imaginara intr-un cadru natural cu care se contopeste trairea interioara a eului liric

2 5 2