Ce înseamnă agonisește? Vă rog , spuneți-mi dacă știți!

2
Mulțumesc
cu placere ,vezi c acolo la mine scrie undeva sus multumesc poti sa imi pui acolo te rog! ms te :*
AGONISÍ -. A dobândi, a câștiga prin muncă. ♦ A strânge, a pune deoparte; a economisi. – Din ngr. agonízome„a lupta”.
Kk câtă:*
a agonisi = a aduna

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T15:49:11+03:00
A economisi a stringe a pune deoparte
2014-05-26T15:49:22+03:00
A agonisi-a dobindi,a cistiga prin munca,a stringe ,a pune de oparte,a economisi