Răspunsuri

2014-05-26T15:37:38+03:00
2x/5y + 5y/5y = 13/10
2x/5y +1 = 13/10
2x/5y = 13/10 -1
2x/5y = (13-10)/10
2x/5y = 3/10
x/y = 3*5 / 10*2
x/y = 15/20
x/y = 3/4
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T15:41:07+03:00
2x+5y supra 5y =13supra 10 
se inmulteste pe diagonala 
10×(2X+5y)=13×5y 
20X+50y = 65y 
20X=65y-50y 
20X=15y 
x supra y= 15 supra 20 se simplifica prin 5 si x supra y egal cu 3 supra 4
1 5 1