1 ) andra a calculat valoarea monedelor economisite si a constatat ca are 345 de lei.ea vrea sa schimbe monedele in bacnote.
a)cel mai mare numar posibil de bancnote
b)cel mai mic numar posibil de bancnote
c)alte situatii posibile pentru schimb. 2 soluti

2

Răspunsuri

2014-05-26T15:26:25+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T15:27:18+03:00
A) 345 bancnote de 1 leu
b) 1 bancnota de 200 lei
    4 bancnote de 10 lei
    1 bancnota de 5 lei
c) 3bancnote de 100, 9 bancnote de 5 lei
    1 bancnota de 100, 4 bancnote de 50, 2 bancnote de 10 si 5 bancnote de 5 lei
38 3 38