3.Formulati enunturi in care sa folositi cuvintele urmatoare ca atribute:
padurilor,de flori,al cincilea,treizeci,albi
4.Alcatuiti enunturi in care un substantiv sa fie determinat de doua sau mai multe atribute
va rog ajutati-ma sunt 2 exericitii

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T15:27:20+03:00
3.Animalele padurilor cauta mancare .
  Buchetul de flori este al tau .
  Al cincilea elev nu si-a scris tema .
  Treizeci de creioane sunt pe banca ta .
  Trandafirii albi nu sunt ai ei.

4.Macii rosii si frumosi te-au fermecat .
  Veverita maro , rapida si micuta sare sin copac in copac .
  Exercitiul greu si lung nu l-ai facut .

12 3 12
2014-05-26T15:29:05+03:00
Sa aprins verdeața pădurilor. Gradinile sunt pline de flori. Al cincilea copil merge. Treizeci merg. Muntii sunt albi.
Si ma mai uit si la exercitiul 4
multumesc
amandoua m-au ajutat
:-) )))