CAND S-A NASCUT ADRIANA,MAMA EI AVEA 27 DE ANI, IAR TATAL ERA CU 3 ANI MAI MARE DECAT MAMA. ACUM TATAL ADRIANEI ARE 40 ANI.AFLA CATI ANI ARE MAMA SI CATI ANI ARE FETITA..........CU INTREBARI VA ROG MULT...PT.CLS 2....MULTUMESC MULT ...

2

Răspunsuri

2014-05-26T15:14:37+03:00
27+3=30ani avea tatal
40-3=37ani virsta mamei
40-30=10ani virsta fetei

Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Comentariul a fost şters
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T15:19:55+03:00
1.Citi ani avea tata cind s-a nascut andriana?
                     27+3=30
2.Citi ani are mama acum?
                      40-3=37
3.Citi ani are fetita?
                      37-27=10