Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T15:17:19+03:00
1.Cate pagini citeste a doua zi?9x3=27 2.Cate pagni citeste a treia zi?27x2=54 3. cate pagini are cartea?54+9=63
asta este rezolvarea corecta nu 27 de pagini cine ti-a dat raspunsul nu a inteles problema
  • Utilizator Brainly
2014-07-30T18:28:56+03:00
9 × 3 = 27
9 + 27+27 = 54 ( de pagini )
Daca ti-am fost de ajutor apasa pe butonul multumesc