Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T14:50:01+03:00
Predicatul nominal este cel care ii atribuie subiectului o insusire . De exemplu : Fata este frumoasa ("frumoasa" are functie de nume predicativ si caz nominativ ) Numele predicativ sta intotdeauna in cazul Nominativ . P.N. este alcatuit dintr-un verb copulativ si un nume predicativ .
2014-05-26T14:51:46+03:00
Predicatul nominal este alcatuit din verb copulativ + nume predicativ. Adica predicatul nominal este acela formeaza cu o alta parte de vorbire predicatul nominal. Acesta are formele : a deveni , a iesi ( cand are sensul de a devenii) : Ionel a iesit doctor. ,a se naste , a ajunge....