Răspunsuri

2014-01-27T21:10:32+02:00
A+b+c = 363
b = a + 1
c = b + 1 = a + 2
=> a + a + 1 + a + 2 = 363
=> 3a = 360 => a = 120 ; b = 121 ; c = 122

2 5 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-01-27T21:10:48+02:00
A+(a+1)+(a+2)=363
3a=363-3
3a=360
a=120 primul nr
a+1=121 al doilea nr
a+2=122 al treilea nr
cine imi explica?
imi fine stiu ms de ajutor nu as fi facut fara voi ms mult mult
Pai nu e greu. Iei un numar, si apoi urmatorul este numarul +1 si tot asa... si afli necunoscuta