Răspunsuri

2014-05-26T14:46:18+03:00
Da eu am dat-o .
LA primul exercitiu 6054 in baza 7 +5064 in baza 6 egal cu 4536in baza 9
la 2 ,-20234-6547,789+98761 cam de astea, si de la geometrie desigur


Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T14:52:11+03:00
Uite modele de teze sper sati fie de folos
S-ar putea ca al doilea exempulu sa imi fie de folos ma mult deoarece un model asemanator am facut si noi in clasa si ne-a spus ca asa va urma unul