cred ca vreo 2-3 ajung
:zz
2 din fiecare
le ai :)
PORUMBUL A LEGAT DEJA PE CAMP. IONEL A LEGAT LANTUL LA CAINE PREA STRANS. NOUA NE MERGE BINE IN FAMILIE. IRINA MERGE VESELA LA SCOALA.

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T11:45:33+03:00
Nu pot sa te ajut deoarece sunt legat de maini si de picioare.
De ce te legi la cap fara sa te doara?
I s-a legat limba de emotie.
Trebuie sa fii legat la punga ca sa te poti descurca cu banii

Daca nu esti cuminte te croiesc de-ti merg peticele.
Merge vorba ca te casatoresti
2014-05-26T11:55:49+03:00
Podul construit leaga cele doua maluri.
Copilul a inceput sa lege cuvinte.

Prietena mea merge la cumparaturi.
Daca nu ai alta idee merge si asta.