Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T11:29:33+03:00
Reprezinta definitia folosita pentru compararea unor specii aparent disparute , dupa niste fosile, dar care continua sa traiasca si in prezent , de exemplu anumite planete , care seamana foarte bine cu fosilele , descoperite.
ce sa insemne ca o idee?
:* - semnul asta
care l-ai utilizat :)
un pupic semn de multumire
aaaaaaa, ok :*
2014-05-26T11:30:21+03:00
Fosila vie este un termen folosit pentru a cataloga speciile nedesparute. Din aceasta categorie face parte TUATARA-este o reptila exact ca soparla sau sarpele.
baobabul,
ala este ditamai copacul din america
ginkgo biloba
dar este foarete frumos :)
da este numit si copacul butoi