Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T11:24:50+03:00
A) x+(-2+3-5)-(-7+4-1+x)
x+(-4)-(-4+x)=
x-4+4-x=0

b) -x+(-4+7-3)-(-2-x+4-3)
-x+(3-3)-(-1-x)
-x+0-(-1-x)=
-x-(-1-x)=
-x+1+x
=1

c) -7-(x+14)-(273-9+381)-(-645-x-20)
-7-x-14-645+645+x+20=
-1
2 4 2
2014-05-26T11:30:50+03:00
a) x+(-2+3-5)-(-7+4-1+x)
x+(-4)-(-4+x)=
x-4+4-x=0
b) -x+(-4+7-3)-(-2-x+4-3)
-x+(3-3)-(-1-x)
-x+0-(-1-x)=
-x-(-1-x)=
-x+1+x
=1
c) -7-(x+14)-(273-9+381)-(-645-x-20)
-7-x-14-645+645+x+20=
-1