Răspunsuri

  • Utilizator Brainly
2014-05-26T11:41:22+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
-Buna Remi , ce faci?
-Bine (Numele tau ) tu ce faci,ai venit sa ma vezi?
-Da ...sutn un fan/fana mare de-al tau/de-a ta 
-O...Inseamna ca iubesti sa ma vezi la Tv.
-Da.Imi dai si mie un autograf pe tricou?
-Desigur
Bine , ma ajuti si pe mine cu un proiect pentru scoala?
Da desigru ca te ajut .Zi ce ai de facut
Pai trebuie sa fac un album foto cu vedetele mele preferate si sa scriu despre ele sau sa scriu numai despre o vedeta .Dar eu vreau despre tine dar nustiu daca esti de acord .Si daca vrei sa-mi dai si niste poze cu tine
Desigur sunt de acord . vreau hais a ne apucam d etreaba
de treaba*
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T11:51:27+03:00
Salut Remi,am auzit ca esti seful clasei.Felicitari!                                                     Multumesc mult!
Ce ai face pentru a schimba atitudinea copiilor din scoala?
Eu,as dori sa fie cat mai multe terenuri de joaca pentru cei mici si ca batausii sa nu se mai lege de acestia.
Si ce pedepse ai aplica pentru acesti batausi?
Pentru batausi as face ca pentru fiecare nazbatie sa faca cate 30 min. munca in folosul scolii.
Multumesc pentru aceste declaratii Remi.


                                               
1 5 1