Buna ofer 24 pct.
Daca imi spuneti morala fabulei !
Buna !
Vrand sa castige totul
Zgarcitul pierde tot
Cum veti vedea din pilda avarului netot
Ce-avea precum se spune
Pe vremuri o gaina
Si zi de zi gaina oua un ou de aur
El banuind ca-ntransa se afla un tezaur
O taie, o deschide si vede cu mirare
Ca e pe dinauntru gaina ca oricare
Cu oua de mancare.

E-o pilda pentru ahtiati
Pe care lacomia lor haina
Ii duce grabnic la ruina
Cand vor s-ajunga repede bogati


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T09:27:37+03:00
Oamenii lacomi pierd totul in incercarea lor de a ajunge bogati.
2014-05-26T09:36:24+03:00
,,Zgarcitul pierde totul vrand sa castige totul", este primul vers din fabula Gaina si ouale de aur de La Fontaine, in care este vorba de un om nesatul care avea o gaina ce facea oua de aur. Sperand sa gaseasca in interior o comoara si mai mare, omul a taiat-o, dar nu a descoperit nimic! Morala: dorinta de a avea mai mult te face sa pierzi si ceea ce ai!
3 3 3