Ellen Gould White
Ellen White
Comentariul a fost şters
trebuia macar sa ma anunti sa corectez la fel ca Drakon nu sa stergi raspunsul
a raspuns corect, cine stie sa raspunda bine nu gresit ca sa ma bage in confuzie

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-01-27T20:38:47+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Ellen Gould White este autorul

1 5 1
2014-01-27T20:50:32+02:00