nu sunt suficiente date. Esti sigura ca triunghiul nu este dreptunghic?
nu este dreptunghic
ba da este dreptunghic, scuze
care e unghiul de 90 grade, A sau B ?
A este unmghiul

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-26T07:50:57+03:00
 sin(ACB) = AB / BC = 3/5

de unde AB / 10 = 3/5

de unde AB = 30/5, AB = 6

Folosim teorema lui Pitagora sa obtinem AC

AC^2 + AB^2 = BC^2

AC^2 + 36 = 100

AC^2 = 64

AC=8

Aria = 8 * 6 / 2 = 24

Aria = 24

Atat :)
1 5 1
2014-05-26T08:22:37+03:00
Sin (ACB)= cateta opusa/ipotenuza=3/5 ⇒
⇒AB/CB=3/5
AB/10=3/5
ABx5=30
AB=30/5
AB=6
M(>CAB)=90 DE GRADE⇒conform teoremei lui Pitagora⇒CB²=AB²+AC²
AC²=10²-6²
AC²=100-36
AC²=64
AC=√64
AC=8
ARIA=PRODUSUL CATETELOR SUPRA 2=ACxAB/2=6X8/2
=48/2
=24 CM²