Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T22:32:37+03:00


NUME PREDICATIV:

-CINE ESTE

-CUM ESTE

-CE ESTE

ATRIBUT ADJECTIVAL:

-CE FEL DE

-CARE

COMPL.MOD:

-CUM

COMPL.CAUZA:

-DIN CE CAUZA

COMPL.TIMP:

-CAND

2 5 2
2014-05-25T22:42:51+03:00
ume predicativ , : cum este?
atribut adjectival, care?ce fel de? al cui? 
 complement indirect ce?
,direct despre cine?despre ce?la cine?la ce?
,circumstantial de mod cum?in ce mod?in ce fel?
,circumstatial de cauza din ce cauza?
,circumstantia de timp cand?
1 5 1