Rezolvati problema prin estimare apoi prin calcul exact.

Directorul unui club filatelic vrea sa imparta 58.970 de timbre celor 183 de copii inscrisi la clubul sau, dand cate 290 de timbre fiecaruia. Ii ajung timbrele?

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T22:26:48+03:00
Ii ajung si ii mai raman 5.900 . 183x290=53.070 ( timbre da-te la copii)   58.970-53.070= 5.900 (timbre ramase )

2 5 2
2014-05-25T22:27:22+03:00
58.970:183=322,24044(timbre primeste un copil)
322,24044>290 deci ii vor ajunge timbrele pentru fiecare copil