Răspunsuri

2014-05-25T21:22:25+03:00
Am luat nota buna pentru ca am invatat.
Nu mi-a spus daca vine azi la scoala.
Ma gandesc la ce se va intampla daca nu voi invata lectia.
Il apreciez pe cel ce ma respecta,nu pe cel care are un comportament neadecvat.
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-05-25T21:36:33+03:00

NU STIU/1 CE S-A INTAMPLAT./2

TREBUIE/1SA INVAT PENTRU MAINE/2.

AM HOTARAT/1SA SCRIU/2 SI SA CITESC/3.

VREAU/1SA LUPT/2PANA CAND VOI CASTIGA/3.

2 5 2